Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging waarbij je leiderstalenten kan combineren met je passie voor voeding?
Zie jij het helemaal zitten om met jou klein, maar tof team excellente service te voorzien in onze keuken en cafetaria?
Dan wordt jij misschien wel het nieuwe diensthoofd voor keuken en cafetaria in RevArte!
Werken bij Revalidatieziekenhuis RevArte
Jouw toekomstige collega's zijn fier dat ze werken in Revalidatieziekenhuis RevArte. RevArte heeft immers een heel sterke reputatie qua kwalitatief hoogstaande zorg. Allemaal samen, met verschillende disciplines, werken we aan hetzelfde doel: de revalidant met meer zelfredzaamheid naar huis laten keren. In RevArte voel je de teamgeest, het optimisme en de ambitie om er samen voluit voor te gaan.
RevArte maakt zelf deel uit van een groter geheel, MKL genaamd. MKL is een VZW waar meer dan 650 medewerkers het beste van zichzelf geven op 4 vestigingen:
- Revalidatieziekenhuis RevArte te Edegem,
- Zorgcampus Hof ter Schelde te Antwerpen Linkeroever
- Woonzorgcentrum Hof ten Dorpe te Wommelgem
- Woonzorgcentrum Hof Sint Jozef te Antwerpen Kiel
We heten je dus graag welkom in een grote, warme organisatie waar mensen (zowel medewerkers als zorgvragers) op de eerste plek komen.
Wat ga je doen?
Als diensthoofd van de keuken en cafetaria ben jij de leidinggevende die ervoor zorgt dat alles in de keuken en cafetaria vlot en optimaal verloopt.
Je bent hét aanspreekpunt voor de collega's van jouw team.
Je maakt de personeelsplanning voor beide teams op en garandeert daarmee een optimale bezetting en evenwichtige planning.
Je motiveert je medewerkers en zorgt voor een vlotte samenwerking door goede en duidelijke afspraken te maken met je team. Je stuurt uiteraard bij wanneer en waar nodig.
Je houdt toezicht op de werking van de keuken en cafetaria en het respecteren van de HACCP-regels.
Indien nodig spring je bij om je collega's te ondersteunen.
Tenslotte sta jij in voor bestellingen en zorg je ervoor dat het nodige materiaal er is om een goede werking te garanderen.
Is het iets voor jou?
Behaalde jij een diploma secundair onderwijs? Beschik je over een attest van goed gedrag en zeden? Dan kom je alvast in aanmerking!
Kan je volgende zaken ook afvinken?
- Je weet hoe je een team moet aansturen en kan medewerkers motiveren
- Je streeft naar een excellente service
- Je bent organisatorisch sterk en een sterke planner
- Je bent flexibel en kan goed communiceren
- Je het oog voor orde en hygiëne
- je kan vlot werken met de pc, je hebt kennis van de toepassingen excel en word.
Check, check en nog eens check? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe collega!
MKL biedt jou als werknemer ook Meer Kwaliteit van Leven!
Ben je geïnteresseerd? Lees dan even wat wij als werkgever te bieden hebben naast een job waarbij je elke dag het verschil maakt voor anderen.
We bieden jou een voltijds contract voor onbepaalde duur. De startdatum is onderling overeen te komen.
We verlonen je correct volgens IFIC en daarnaast zijn er heel wat extra troeven. …
- gratis parking
- maaltijdcheques van 7 euro
- interessante toeslagen (bv zondag 100%)
- gratis soep en fruit
- een interessant voordelenpakket
- tussenkomst voor woon-werkverkeer.
Bovenal een aangename, boeiende werkplek, met een open cultuur en volop mogelijkheden om je kennis uit te breiden! We verzekeren je dat we hier goed voor je gaan zorgen. Dat zit immers in het DNA van MKL!
We vertellen je er graag meer over bij een eerste kennismaking!
Interesse?
Dan kan je meteen solliciteren via de knop ‘solliciteren’ hieronder. Bezorg ons je cv en motivatiebrief en we nemen terug contact met je op.
Heb je eerst nog enkele vragen over deze vacature?
Neem dan contact op met één van onze collega's, zij helpen je met plezier verder!
- Tom Verhelst, manager hoteldienst op tom.verhelst@mkl.be
- Kirsten Van Eyck (HR-medewerker werving en selectie) 03 210 60 59 of personeelscontracten@mkl.be.